Friday, October 23, 2015

...Γιατί χανόμαστε...

Αποφάσισα απόψε να προχωρήσω επιτέλους στην άσκηση της «υπό την επήρεια» γραφής. Αν και πολλά άλλα ζυθοποιημένα γραπτά μου έμειναν αδημοσίευτα, εξ αιτίας της hangover διυλισμένης λογοκρισίας της επόμενης μέρας, απόψε αποφάσισα πως η πιωμένη πένα (ή keyboard), έχουν και αυτά δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου. Όπως έχουν και τα μη μισαλλόδοξα στοιχεία της απλής αναλογικής, αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα, ετεροχρονισμένη.

Δίνω λοιπόν χώρο στην αναπτερωθείσα, όντας «φτιαγμένη», κατάθλιψη μου να μας μιλήσει. Να μας πει γιατί η ελπίδα η οποία ανήκει στην αριστερά, παρότι δεν έχει πεθάνει τελευταία, βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση. Να μας εξηγήσει γιατί στα ποιο σκοτεινά σημεία του μυαλού μου η λογικότατη ανάγκη για οργάνωση συναντά την τεμπέλικη μα αναπάντητη απορία «για ποιο σκοπό;». Τεμπέλικη καθώς εμποδίζει την πράξη της οργάνωσης αλλά βαριά σαν βράχος όσο θα παραμένει εμπράκτως αναπάντητη. «Για ποιο σκοπό». Για όσο η πράξη δεν θα προσεγγίζει ουσιαστικά αποτελεσματικά και ριζοσπαστικά έστω και σε πρωταρχικό επίπεδο τον επιδιωκόμενο στόχο, τότε… «για ποιο σκοπό»;

Tuesday, October 6, 2015

Άφοοι του θεού!

Μέγα θέμα ο αφορισμός Πιτσιλλίδη. Τόσο κακό, τόσες ανίερες συγκρίσεις, τόση υπεράσπιση. Τίποτα ουσιαστικό. Και εμείς δεν χωνεύουμε την Εκκλησία αλλά ποίες ιδέες καλούμαστε εδώ να υπερασπιστούμε; Έλεος «θεέ» μου!

Για υπερασπιστές του, βρήκε πέρα από αυτούς που θα ‘θελαν να εκσυγχρονιστεί ο λόγος της εκκλησίας, και ανθρώπους της αριστεράς. Δεν μπορώ όμως να κατανοήσω γιατί θα έπρεπε εγώ, για παράδειγμα, να ταχθώ στο πλευρό του Πιτσιλλίδη. Σε τελική ανάλυση, όσον αφορά την ίδια την δογματική προσέγγιση του ζητήματος, η Ιερά Σύνοδος έχει δίκαιο. Τόσο δίκαιο που θα έπρεπε να αφορίσει και τον εαυτό της άλλες τόσες φορές, αλλά αυτό είναι άλλου.. παπά Ευαγγέλιο.

Δεν έγινα κατανοητός ε;

Για να εξηγούμαι: