Friday, October 23, 2015

...Γιατί χανόμαστε...

Αποφάσισα απόψε να προχωρήσω επιτέλους στην άσκηση της «υπό την επήρεια» γραφής. Αν και πολλά άλλα ζυθοποιημένα γραπτά μου έμειναν αδημοσίευτα, εξ αιτίας της hangover διυλισμένης λογοκρισίας της επόμενης μέρας, απόψε αποφάσισα πως η πιωμένη πένα (ή keyboard), έχουν και αυτά δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου. Όπως έχουν και τα μη μισαλλόδοξα στοιχεία της απλής αναλογικής, αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα, ετεροχρονισμένη.

Δίνω λοιπόν χώρο στην αναπτερωθείσα, όντας «φτιαγμένη», κατάθλιψη μου να μας μιλήσει. Να μας πει γιατί η ελπίδα η οποία ανήκει στην αριστερά, παρότι δεν έχει πεθάνει τελευταία, βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση. Να μας εξηγήσει γιατί στα ποιο σκοτεινά σημεία του μυαλού μου η λογικότατη ανάγκη για οργάνωση συναντά την τεμπέλικη μα αναπάντητη απορία «για ποιο σκοπό;». Τεμπέλικη καθώς εμποδίζει την πράξη της οργάνωσης αλλά βαριά σαν βράχος όσο θα παραμένει εμπράκτως αναπάντητη. «Για ποιο σκοπό». Για όσο η πράξη δεν θα προσεγγίζει ουσιαστικά αποτελεσματικά και ριζοσπαστικά έστω και σε πρωταρχικό επίπεδο τον επιδιωκόμενο στόχο, τότε… «για ποιο σκοπό»;


Ξεκινώντας τις «Αγκυλώσεις», είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην δώσω ιδιαίτερα περιθώρια εκμετάλλευσης των γραπτών μου από τους ταξικούς αντιπάλους, είτε αυτοί αποτελούν τους γνήσιους εκπροσώπους της αστικής τάξης, είτε τους αριστερίστικα επικαλυπτόμενους μικροαστούς. Στην τελική όμως η μπλογκόσφαιρα δεν φτάνει ιδιαίτερα μακριά. Όπως και το blog μου δεν αποτελεί σημείο αναφοράς, αλλά στοιχείο προσωπικής εκτόνωσης όπως μου έχει υποδειχθεί. Ας είναι λοιπόν τότε. Ας εκτονωθεί το σκοτάδι μέσα μου στη λευκή οθόνη και στην αδιάφορη πλευρά της δημόσιας σφαίρας. Ίσως έτσι απελευθερωθεί η ελπίδα που εντός του συσσωρευμένου και συμπιεσμένου σκοταδιού μέσα μου δεν βρίσκει την δική της προοπτική. Ο κίνδυνος εκμετάλλευσης της θλιβερής έλλειψης αποθεμάτων ελπίδας που έχω είναι μηδαμινός ηλεκτρονικά και στατιστικά. Πόσο μάλλον όταν το κείμενο φαντάζει ημερολογιακό παρά πολιτικό.

Είναι όμως πολιτικό. Γιατί όταν μιλώ για ελπίδα, μιλώ για την ελπίδα πως μια μέρα το φώς, η αγάπη για τον Άνθρωπο και γνώση που πατά πάνω στη γη και που μεταλαμπαδεύτηκε και στο μυαλό μου, θα γίνουν μαζικό -πλέον- εργαλείο για την λογική και αναγκαία εξέλιξη της ανθρωπότητας. Την ελπίδα πως αργά η γρήγορα οι συντελεστές της κοινωνικοποιημένης παραγωγής θα αντιληφθούν πως η προσφορά τους αποτελεί το συστατικό στοιχείο της, όχι ατομικά αλλά συλλογικά! Πως αντίθετα όσοι ατομικά καρπώνονται τα αποτελέσματα αυτής της παραγωγής αποτελούν βδέλλες και όχι παραδείγματα. Πως έτσι θα ενστερνιστούν την ιδέα τη πολυτιμότητας τους στην δημιουργική, εποικοδομητική και παραγωγική αφάνεια μιας αλληλέγγυας βάσης αντί στην ερωτοτροπία με την εγωκεντρική τάση του να αναχθούν ψηλότερα σε μια ανθρωποφάγο πυραμίδα. Ίσως για να το θέσω περισσότερο απλοποιημένα και μετριάζοντας το αλκοόλ στον εγκέφαλο μου (αφού δεν αποτελεί πρωτογενή σκέψη μου) : μια κοινωνία που ο καθένας θα παράγει ανάλογα με τις ικανότητες τους για τον καθένα ανάλογα με τις ανάγκες του.

Αυτή η ελπίδα λοιπόν για αλληλεγγύη και δημιουργικότητα υπό τις συνθήκες της σοσιαλιστικής οικοδόμησης είναι που δεν βρίσκει έδαφος στην καθημερινή και επιτακτική, πρακτική εφαρμογή της στην οργάνωση. Γιατί όταν η οργάνωση δεν εμπνέει έστω και στρατηγικά αυτό το όραμα μέσα στην εργατική καθημερινότητα, τότε τα αδιέξοδα θα ακολουθούν το ένα το άλλο. Γιατί όταν ο αγώνας παρά τις αναγκαίες υποχωρήσεις και την μακροβιότητα του δεν βρίσκει την ποιότητα του στις ελπιδοφόρες αυτές ρίζες της ανατροπής και της εξέλιξης, αλλά στην «ρεαλιστικότερη» επιλογή του, τότε αυτός ο ρεαλισμός (τουλάχιστον για εμένα) δεν αποτελεί επίπεδο αναγκαίο θυσιών.

Το γεγονός βέβαια πως περνώ ώρες ολόκληρες στον θάλαμο όπου κείτεται σε κωματώδη κατάσταση η ελπίδα μου δεν συνεπάγεται και αυτόματη διαφωνία μου με τις «πραγματιστικές» επιλογές. Αντίθετα, αυτό που λέω είναι πως, εάν ο ρεαλισμός της αριστεράς δεν συνδέεται με το γρύλλισμα που κάνει ο σκύλος όταν το αφεντικό του παίρνει το φαγητό από το στόμα ονειρευόμενος την μέρα που θα μπορεί να δαγκώσει το αφεντικό και να παίρνει το φαγητό μόνος του, τότε δεν έχει ουσία. Εάν απλά πανηγυρίζει η αριστερά για τα ψίχουλα που κέρδισε «υπό τις συνθήκες» αντί να ορκίζεται (και να ορκίζει) πως τα ψίχουλα ήταν μόνο η αρχή τότε έχουμε πρόβλημα. Όταν δηλαδή η ελπίδα αυτοπεριορίζεται τότε γιατί και η θυσία που απαιτεί η οργάνωση να μην κάνει το ίδιο; Όταν ο πεσιμιστικός ρεαλισμός αποτελεί καθαυτός τον στόχο της αριστεράς και το όραμα, μακρινό και άπιαστο για εμάς, τότε γιατί και η οργάνωση να μην εμπεριέχει τον ίδιο ακριβώς ρεαλισμό;

Επομένως το κάλεσμα για αγώνα πρέπει να απαιτεί την ίδια υπομονή που επιτάσσει ο «υπομονετικός» ρεαλισμός. Όταν η σκληροτράχηλη, ριζοσπαστική, αναβράζουσα «επαναστατική υπομονή» δίνει τόπο στην «ρεαλιστική υπομονή» τότε τα αποτελέσματα της θα πρέπει να αναμένονται το ίδιο αγωνιστικά βαλτωμένα.

Αυτό λοιπόν ήταν το μεθυσμένο γραπτό μου. Χωρίς «ρεαλιστικές» και sober διορθώσεις. Χωρίς όμως και το επιπλέον ποτήρι ούζο που θα μου επέτρεπε να γράψω για τις ταξικά συμβιβασμένες συντεχνίες, τις κοινοβουλευτικά «αγωνιστικές» (και κοινοβουλευτικά οριοθετημένες) προσπάθειες και τις σοσιαλδημοκρατικά βολεμένες ισορροπίες.  

Ως εδώ. Περισσότερα δεν έχω να πω. Θα διατηρήσω (έστω και μισομεθυσμένος) την γενικότητα και την αοριστία της εσωστρέφειας μου. Γιατί έτσι δεν θα χρειαστεί να τραβήξω το καλώδιο από την κωματώδη ελπίδα μου. Ίσως αύριο την δω να μου κουνά το μικρό της δαχτυλάκι και ίσως τότε πω πως η ελπίδα μου θα σηκωθεί από το νεκροκρέβατο ολοζώντανη και πρόσχαρη. Κι τότε θα πω πως όλα τα πιο πάνω ήταν αποκύημα της μίξης του ούζου της μπύρας και της μικροαστικής μου τάσης να αποφύγω τις πίκρες της πάλης και να επαναπαυτώ στην τεμπελιά της ατομικής μου σοφίας και σιγουριάς.

Μέχρι «αύριο» λοιπόν θα σέρνομαι νεκροζώντανος (όπως και η ελπίδα μου) πάνω από το κρεβάτι της, περιμένοντας το κούνημα από το μικρό της δαχτυλάκι.





10 comments:

  1. Φίλε Εξόριστε,

    Πολύ ενδιαφέρον το «μεθυσμένοo» σύγγραμμα ΣΟΥ [εξαιρετική η τέταρτη παράγραφος ΣΟΥ], αν και τούτο είναι και σε κάποιο βαθμό και καταθλιπτικό και πεσιμιστικό, ενώ διάχυτη είναι και η πικρά και η απογοήτευση, αισθήματα τα οποία προσπαθείς να επικαλύψεις με μια απροσδιόριστη ελπίδα για το μέλλον. Δες λόγου χάριν, την προτελευταία πρόταση ΣΟΥ: «Κι τότε θα πω πως όλα τα πιο πάνω ήταν αποκύημα της μίξης του ούζου της μπύρας και της μικροαστικής μου τάσης να αποφύγω τις πίκρες της πάλης και να επαναπαυτώ στην τεμπελιά της ατομικής μου σοφίας και σιγουριάς...» [Πολύ πετυχημένο αυτό που λες για τον μικροαστισμός και τον ατομικισμό]...
    Δεν προσπαθώ να (ΣΟΥ) κάνω τον ψυχολόγο, αλλά κι ΕΓΩ τελευταία [και δη τώρα που (ξανα)μένω άνεργος] όλο και συχνότερα διερωτούμαι «για ποιο σκοπό»!
    Πάντως θα συμφωνήσω μαζί ΣΟΥ ότι το blogging αποτελεί βήμα «προσωπικής εκτόνωσης» ή απλά έκφρασης… Μην νομίζεις ότι κάνουμε και τίποτα σπουδαίο! Τις προσωπικές ΜΑΣ απόψεις για πολλά και διάφορα εκφράζουμε. Απόψεις και σκέψεις που είναι καταχωνιασμένες στα ενδότερα του μυαλού ΜΑΣ και ψάχνουν διέξοδο˙ ίσως στο περιβάλλον που ζούμε, δρούμε και κυκλοφορούμε να μην θέλουμε [για διάφορους λόγους] να τις αποκαλύψουμε...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εσύ και άλλοι Κύπριοι bloggers, εκπληρώσατε σε μια συγκεκριμένη στιγμή, το καθήκον σας, στην διοχέτευση και ανάλυση της πληροφορίας. Ο καιρός αυτός πέρασε και είπα να εκτονώσω, ως ο μιας άλλης εποχής blogger τα απωθημένα μου, αντι των προτάσεων μου. Το πιο πάνω πεσιμιστικό και ηττοπαθές κείμενο, περισσότερο αποτελεί προσπάθεια εκτόνωσης των εγωκεντρικών μου πεποιθήσεων! Δεν θα ήθελα να δώσω ιδιαίτερη σημασία στο πιο πάνω κείμενο μου πέρα από το “cry for help”, που στις αντιξοότητες του αγώνα (ανάλογα με τις εποχές) παρουσιάζονται σε κάθε κομμουνιστή. Το πιο πάνω κείμενο αποτελεί τον δικό μου «Τελευταίο Πειρασμό». Στην τελική, ο αγώνας δεν αποτελεί άλλο δρόμο. Όσο και αν η τριβή πληγώνει. Διαφορετικά ας υπογράψουμε όλοι «δηλώσεις μετανοίας». Και επειδή αυτό δεν θα το κάνουμε, θα καταπιούμε τις πρίκες μας. Αυτήν θεωρώ την επικάλυψη ελπίδας μου. Όσο και αν πονούν οι απογοητεύσεις αυτού του δρόμου θα τον ακολουθήσουμε μέχρι το τέλος! Σε ευχαριστώ για την ανάγνωση ενός κενού περιεχομένου κειμένου.

      Delete
    2. Εξόριστε,

      Διακρίνω για αγγλίζουσα [ίσως κι αμερικανίζουσα] παιδεία στον λόγο ΣΟΥ; [Διευκρινίζω ότι το ερώτημα ΜΟΥ, πιο πολύ ρητορικό είναι κι δεν υποβάλλεται με επιτιμητική διάθεση]...

      Όπως και να ‘χει όμως... Κλείνω την παρέμβαση ΜΟΥ στα γραφόμενα ΣΟΥ με το εξής: Το blogging έπαιξε και σε μεγάλο βαθμό ολοκλήρωσε, τον ρόλο του ως μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ή/και επικοινωνίας, ή [όπως λες κι ΕΣΥ] ως μέσο για «την διοχέτευση και ανάλυση της πληροφορίας»... Έχει ηττηθεί κατά κράτος από το Facebook!

      Προσωπικά συνεχίζω το blogging [παρ’ όλο που πριν κάποιους μήνες δήλωσα ότι θα σταματούσα] πιο πολύ από ρομαντισμό˙ το Blog ετούτο έχει μιαν ιστορία πέραν των εφτά (7) χρόνων και αποτελεί κομμάτι της προσωπικής ΜΟΥ ιστορίας. Εξακολουθώ να το διατηρώ [όχι όμως με το ίδιο πάθος όπως παλιά] ως βήμα προσωπικής έκφρασης απόψεων, σκέψεων και συναισθημάτων και ως χώρο κατάθεσης βιωμάτων – κάτι σαν ημερολόγιο...

      Delete
    3. Όχι η παιδεία μου υπήρξε ελληνικότατη. Ίσως όμως να πρέπει να προσέξω τις πολιτισμικές επιρροές της παγκοσμιιοποίησης πάνω μου. Τουλάχιστον τις ενδεχόμενες αρνητικές :)

      Το facebook όμως είναι πολύ χαώδες και "καφενές" για να επιτελέσει την δουλειά του blog. Δεν χωρεί αρθογραφία και μακροσκελής διάλογος εκεί.

      Εγώ ευελπιστώ πως θα συνεχίσετε (ή θα συνεχίσουμε) να γράφουμε εδώ.

      Delete
  2. Τα ιδεώδη της αλληλεγγύης και της αγάπης, της ανιδιοτέλειας και της προσφοράς, της θυσίας, είναι η βάση του Χριστιανισμού. Η αιτία όλων των πιο πάνω κακών, της κατάντιας μας και της κωματώδους κατάστασης στην οποία βρίσκεται η ελπίδα είναι ο εγωισμός, ο ατομισμός... Το γράφεις και μόνος σου για την "εγωκεντρική τάση του να αναχθούν ψηλότερα σε μια ανθρωποφάγο πυραμίδα". Αυτό λοιπόν είναι το πρόβλημα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπητή εν Χριστώ αδερφή,
      Πρώτων: “keep thy religion to thyself” όπως θα έλεγε δια των εν τη γη πράξεων του ο αείμνηστος George Carlin. Η μεταθανάτων ζωή του δεν αποτελεί το τι βρήκε μετά τον θάνατο του αλλά το quotation του το όποιο σου παραθέτω ( https://www.youtube.com/watch?v=CE8ooMBIyC8 ). Ζει μετά τον θάνατο του λοιπόν μέσα από την προσφορά του στην ανθρωπότητα και όχι μέσα από την προσφορά του στον θεό σας. Γιατί κατά την άποψη μου, το πιο σημαντικό είναι το τι αφήνεις πίσω σου σε αυτή τη ζωή παρά το τι διεκδικείς σαν νεκροζώντανος στην επόμενη.

      Προχωρώντας θα σου αναφέρω πως τα «τα ιδεώδη της αλληλεγγύης και της αγάπης, της ανιδιοτέλειας και της προσφοράς, της θυσίας» μπορούν κάλλιστα να αποτελούν χαρακτηριστικά του Εθνικοσοσιαλιστή (Nazi), αναλόγως του περιεχομένου του οποίου τους προσδίδεις. Εάν επομένως σε αυτά δεν υπάρχει ταξικό και υλιστικό περιεχόμενο, στο οποίο η ατομική ανάγκη θα ικανοποιείτε μέσα από την συλλογική, τότε οι αρχές αυτές αποκτούν ένα εντελώς διαφορετικό μέχρι και ρατσιστικό περιεχόμενο. Επομένως μην διεκδικείς αρχές εάν δεν τις προσδιορίζεις.

      Για την θέση των κομμουνιστών έναντι της θρησκείας σε παραπέμπω εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=CE8ooMBIyC8 ! Επομένως κρατήστε τα προσωπικά σας ενδιαφέροντα ως τέτοια και μείνετε μακριά από το κράτος και τα σχολεία.

      Εκτός και αν αντιλαμβάνεστε ως επί της γης θεό τον Keith Richards, οπότε μπορούμε να μιλήσουμε για την Αγία Τριάδα των Richards, Jagger, Taylor ευλόγησων .

      Delete
  3. ..."η ατομική ανάγκη θα ικανοποιείτε μέσα από την συλλογική" γράφεις- αλλά αυτό δεν εξυπακούει ταξικό και υλιστικό περιεχόμενο. Αυτό εξυπακούει απλά την ανιδιοτελεί αγάπη, την αγάπη η οποία "ου ζητεί τα εαυτοίς". Η αγάπη που ζει μόνο για τον άλλο. Αλλά δυστυχώς ούτε εγώ που γράφω αυτά περί αγάπης τα εφαρμόζω. Επειδή είμαι κι εγώ άνθρωπος με ατέλειες. Επειδή έχω πολύ εγωισμό μέσα μου. Όλοι αυτοί που μας κυβερνούν, που ορίζουν το σήμερα και διαφεντεύουν το αύριό μας, εκτός από εγωισμό, κυριαρχούνται κι από κακία, φιλοδοξία, πατούν επί πτωμάτων για να επιτύχουν το δικό τους: εξουσία, χρήμα και ό,τι συνεπάγονται αυτά. Εσύ που ασχολείσαι περισσότερο με αυτά, γνωρίζεις πολύ καλύτερα τι συμβαίνει και τα λες πιο πάνω τέλεια. Btw, οι Ναζί ποτέ δεν θα μπορούσαν να ταυτιστούν με τα ιδεώδη του Χριστιανισμού.
    Υ.Γ. Δεν είναι κενού περιεχομένου το σύγγραμά σου, μάλιστα, γράφεις εξαιρετικά και δεν μπορώ να σε ανταγωνιστώ σε εκφραστικό όσο και σε επίπεδο επιχειρημάτων. Keep writing my friend! I shall keep reading you but I shall also still believe.

    ReplyDelete
  4. Από την γέννησην της κοινωνίας έσ̆ει αθρώπους που σ̆αίρουνται, νοιώθουν ασφάλειαν,νώθουν ότι ζ̆ούν καλά, άμαν σ̆αίρουνται τζ̆αι οι άλλοι, άμαν συνεργάζουνται με τους άλλους, άμαν διούν παρά άμαν αρπάσσουν, άμαν αγαπούν παρά άμαν μισούν άμαν χορέφκουν παρά άμαν δέρνουν. Είναι πάντα λλίοι τζ̆αι συνήθως ηττημένοι. Οι άρπαγες, οι επιθετικοί, οι τατσίζηες, οι φάουσες, οι εγωκεντρικοί, τες παραπάνω φορές εν πίο δυνάμενοι, διότι μόνον με την οργάνωσην τζ̆αι την αλληλεγγύην δυναμώννουν οι αθρώποι οι ήπιοι, οι αθρώποι της αγάπης τζ̆αι της γενναιοδωρίας. Σε αυτήν την φάσην της ιστορικής συγκυρίας που μας έτυχεν εμάς, εφκήκαν πουπάνω οι αγορές τζ̆αι οι ατομικές χαρές για όσους τους πέρνει, οι εγωϊσμοί, οι ναρκισσισμοί. Η θκειά μου η Γιωτού, που επέθανεν τρεις φορές τζιαι αναστήθην θκυό, μιαν δέκα χρόνια πριν να ξηψυσ̆ισει τζ̆αι μιαν τρία, όταν την αρώτησα την τελευταίαν φορά που εψυχομάσ̆εν πως τα καταφέρνει να αγαπά ακόμα τον κόσμον τζ̆αι να γελά παλεύφκοντας με τον χάρον, είπεν μου: ότι έρτει τζ̆ειλάς το τζ̆αι πάει. Αν ήταν κομμουνίστρια θα εμπόρηεν να πει "ότι εν καταφέρεις να το φέρεις όπως το θέλεις, τζ̆οιλάς το τζ̆αι πάει".

    Επειδή στες γενιές μας εφκήκαν ούλλα ανάποδα που όπως θα εθέλεμεν τζ̆αι κάμνουν παναΐρκα οι αγορές τζ̆αι οι άρπαγες, οι αμόρφωτοι τζ̆αι οι ρότσοι, επειδή δικαιοσύνη στην Κύπρον εν ο Ρίκκος, Λένιν στην Ρωσσίαν ο Πούτιν, αριστερός ηγέτης στην ελλάδαν ο Τσίπρας, ή σουλτάνος στην Τουρκίαν ο Έρτογαν, εν να πεθάνουμεν τζ̆αι να μεν χαρούμεν τες ημέρες που μας αναλογούν πάνω στην γήν; Οξά εν να γινούμεν σαν τζ̆είνους για να περάσουμεν; Σιγά πον να τους κάμω την χάρην.

    Στο μπλογκούθκια λέμεν ναι
    Στα κουμμούνια λέμεν ναι
    Στη ζιβάναν λέμε ναι
    Στα λουφκιά* θα πούμεν ναι
    Στην μελέτην λέμεν ναι
    τζ̆αι στην τέχνην λέμεν ναι
    στες συνετεχνίες λέμεν ναι
    στες πορείες λέμεν ναι

    *τζ̆αι τα χλωρά τζ̆αι τα ξερά, με τα κολότζ̆ια τζ̆αι με τα λάχανα

    Όχι λέμεν στους Χάρηες
    Όχι τζ̆αι στα μνημόνια,
    Όχι στες αγορές τους
    Όχι στες παπαθκιές.

    Άτε, είες, έσ̆ει μήνες στο μπλόγκ μου έν έγραψα ανάρτησην, τζ̆αι το μπλόγκ σου όι μόνον έκαμεν με να γράψω μακρυνάριν, έφκαλα σου τζ̆αι τραούδιν

    (για να σου πώ την αλήθκειαν εβαρέθηκα θκυόμισι ώρες μες το τρένον, τζ̆αι εδιασκέδασα το να σου κάμω σχόλιον :)), με μιαν Cardinale μεγάλη στην υγειάν σου τζ̆αι στην υγειάν του Άνεφ.

    (Αν δεν τον ηξέρεις τον Άνεφ, εν ο μόνος θκιαβασμένος τζ̆αι μορφωμένος άθρωπος που σκέφτεται διαλεκτικά μέσα σε έναν χωρκόν 4000 αθρώπων. Άλλον δεν έσιει για να μιλήσει, τζ̆αι κάθεται τζ̆αι γράφει τα πας το μπλόγκ για να τα θκιαβάζει η οικουμένη :)

    ReplyDelete
  5. Είναι μεγάλη μου τιμή που επισκέφτηκες το blog μου φίλε Aceras.. Δεν σε γνωρίζω όπως ούτε και τον Anef αλλά εκτιμώ το έργο σας.

    Φυσικά εκτιμώ πολλά περισσότερον και την ουσία του σχόλιου σου που έρκεται με ένα χαμόγελο να ανατρέψει τούτην την μαυρίλλα που έφκαλα πιο πάνω.

    Εν καλά που λαλείς. Έμαθα να χαμογελώ τζαι να εκτιμώ τη ζωή. Γιατί να αφήσω τον κάθε κερατά να μου τα πάρει τούτα, εν ξέρω ούτε εγώ. Έχει δίκαιον η θκεία σου. Στο τέλος της ημέρας το τραγούδι λέει "λεβέντης εροβόλαγε", οϊ πως εκατσούφκιαζε τζαι εκλώτσαν πέτρες σαν επερπάταν.

    Έννα προσπαθήσω να μοιάσω της Γιωτούς καλό. "Ώς τζείττεμερου" που ελάλεν και ο μακαρίτης ο παππούς μου.

    Να 'σαι καλά τζαι να πίννεις στην υγεία του κόσμου που έμαθε να ζεί έτσι όπως τα είπες πιο πάνω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είναι ο κόσμος που με έμαθεν. Είναι το κίνημα, τζ̆αι η ζωή. Εντάξει, τζ̆αι η σκέψη, αφού είναι όλα ζήτημαν επιλογής.

      Delete